marți, 2 noiembrie 2010

Interviu cu Costa Ana-Maria

Varga Melinda: Ce parere ai de Colegiul Tehnic Constantin Brancusi?

Dedy Dedy Maria: am o parere foarte buna despre Colegiul Tehnic Constantin Brancusi

Varga Melinda: si ce parere ai despre colegii?

Dedy Dedy Maria: poi am o parere buna de cativa colegi dar nu chiar de toti

Varga Melinda: de ce? sunt unii si chiar agresivi?

Dedy Dedy Maria: da sunt te injura si nu se comporta asa ca la scoala

Varga Melinda: si ce-i care se compoarta bine?
Varga Melinda: cum te simt in jurul lor?

Dedy Dedy Maria: ma simt foarte bine si ii cred ca niste prieteni
Dedy Dedy Maria: chiar imi place cei ce se comporta bine cu mn

Varga Melinda: si cei din clasele mai mari cum se comporta cu tine?

Dedy Dedy Maria: unii bn cateodata si alti bn tot timpul

Varga Melinda: deci numai unii?

Dedy Dedy Maria: da dupa cum am spus

Varga Melinda: inteleg
Varga Melinda: si ce tia placut cel mai mult la acest interviu?

Dedy Dedy Maria: ca mi-ai pus intrebari legate de elevii din scoala mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu